Thursday 4 April 2013

keseronokan !

kesorokan jelas tergambar diwajahku , bila dah dapat tukatr dipartment yg paling aku suka " KITCHEN " .
hehe . actually aku suka sangat masak . i just request for 5 outlets only --> " BUTCHER , TANDOORI , WESTERN , BANQUET and LOCAL CUISINE " tapi dalam hati nie dah tak sabar nak balik koleh . da rindu sangat kawan-2 dekat sana . rindu nak lepak-2 sekali . arrggghhh ! kalau duduk dekat kolej tak sabar nak keluar praktikal . haha . macam tu laa perangai manusia . now about me . aku dalam dilema nak bercinta lagi . hati aku dah serik . asyik kecewa sahaja . aku ingin mengecapi kebahagian jugak . sekarang aku tunggu sahaja kalau ada jodoh adalah . insyaallah tahun deoan . aku dah malas nk bercinta lagi terus saja menikah . bercinta lepas kahwin kan awesome . hehe . oke sampai sini dulu . :-)

No comments:

Post a Comment