Thursday 28 April 2011

hari nie punya cerita!

dalam suka n semangat nk g jawab exam ELP....
da pulak masalah timbul...
aku t'lupa aku letak mana hot ticket aku...
m'ngelabah aku cari...
rasa mcm nk nagis dh cz tkt xboleh masuk exam...
semua buku aku selak cz aku xingat dlm buku mana aku selit...
dalam gelisah m'cari...
akhirnya aku jumpa dalam buku elementary economic...
alhamdulillah!
tadi masalah hot ticket pas 2 masalah silap dewan peperiksaan plak....
da budak cakap dekat dewan teratai at FST....
so aku n the geng pegi la....
dalam penat menunggu akhirnya kami dapat tahu yg kami salah dewan...
hahahahahahaha...

rupa2nya exam at dewan anggerik fakulti sendiri...FPH...
so berjalan ar pulak ke dewan anggerik...
cm malu gk la kn...
hehehehehehehe....
but aku n the geng buat xtahu je....
huhuhuhuhuhuu...
yg xboleh blah yg len aku baca n yg len masuk!!!
jenuh aku dowk wt karangan tadi...
2 baru buat outline blom essey lg...
kalau essay aku garu kepala la...
hehehhehehe...
but alhamdulillah aku boleh m'jawab dengan tenang..
siap boleh senyum2 lg ngn dak sebelah...
hahahahaha...
ayat memang xboleh blah....

No comments:

Post a Comment