Sunday 1 May 2011

aku insan biasa!

aku adalah aku!
aku hanyalah insan biasa...
aku tak kan lari dari melakukan kesilapan..
kerana aku hanyalah seorang insan..
aku hanyalah seorang insan yang lemah..
aku hanyalah seorang hamba Allah...
yang hanya menumpang di dunia ini untuk sementara..
andai takdirnya aku pergi dulu sebelum dirimu...
sesungguhnya aku ingin kau tahu bahawa aku sangat mencintaimu...
aku sangat menyayangimu..
seluruh jiwaku...
cinta antara kita tiada penghalangnya sebelum maut menjemput...
aku hanyalah seorang insan...
maafkn aku andai kata selama kita kenal ni..
aku banyak menyakiti hatimu...
sesungguhnya aku tak sengaja...
aku tahu aku banyak salah padamu...
tapi aku nk kau tahu..
aku hanyalah insan biasa...
aku juga mempunyai perasaan..
untuk dicintai..
untuk mencintai..
untuk disayangi..
untuk menyayangi...
aku hanyalah insan biasa!!

No comments:

Post a Comment