Monday 2 May 2011

exam punya cerita!

hari exam paling seram sekali...
elementary economic...
apa pun xboleh la...
aku terlupa nk bawa calculate td...
fuhhh!!!
terpaksa pegi amek at asrama balik...
hanya Allah je tahu betapa penatnya terpaksa patah balik...
dari kolej kew asrama...
da la jauh..
terpaksa lari sebab masa da xlama lg nk jawab exam...
sampai at dewan exam..
suma orang da masuk...
aku rasa mcm nk pitam cz terlalu penat berlari tadi...
orang da mula but aku xboley jawab lg cz otak aku jem trus..
xengat apa yg aku baca...
rasa mcm nk nagis jew td...
but nk buat mcm mana salah aku..
cuai sgt smpai calculate pown boley lupa...
ish!
apa la kamu ni yati...
ntah papa yg aku jawab td...
da la jawab dalam keadaan mengantok...
mmg ngntok gler2 la...
Ya Allah aku harap aku lulus dengan cemerlang...
amin!

No comments:

Post a Comment