Saturday 7 January 2012

cerita aku ..

perghhhh ..
bapak lama gila aku xupdate blog ..
da bley buat sarang labah2 da ..
hehehehe ..
bukan apa , almaklum la da mula masuk semester baru nie ..
bz sikit , 
bila da mula class lagi la bz oak ...
nk wt cm ner da nma pown student kn ..
hehehe ..
aku nk cita ape erk ..
mcm2 dugaan yg aku tima ..
aku sabar jew la , mk aku ckp mungkin ada hikmah disebaliknya , memang la but smpai bila aku nk sbar betol ark .. kesabran kita pown ada had jugak kn ..
skunk nie hidup aku sunyi gila .. besa la xdak pakwe ..
memang sunyi la hati nie , henset pown senyap jew , cdey siot ..
da nk wt cm ner .. xda jodoh .. tp aku masih mengharapkn dia lg la ..
walaupown aku yg tinggalkn dia ...
aku syg dya but disebabkan oleh org ke 3 ..
aku lah curang .. hahahahaha 
jahat kn aku nie ..


ok sampai sini dulu aku story mory ..
nanti aku story mory lg k ..
hehehe ...

No comments:

Post a Comment