Monday 23 January 2012

cerita aku ..

assalamualaikum sume ..
huhu ..
sihat tak ..
hari nie , hari terakhir aku cuti raya cina ..
pas nie kena masuk kuliah cm biasa blek la ..
but esok still xda kuliah cz ada majlis hari anugerah dekan untuk fakulti aku ..
FPH aka fakulti pengurusan hospitalliti ...
esok aku kena hantar tutorial basic quantitative but aku xbuat lg ..
hahaha ..
sengal betol la ..
but xpew kena hantar sebelom pukul 5 ..
mlm karang aku buat la ...
huhuhu ..
hari mls la nk turun cafe ...
panas la ..
mkn megi jew la ..
hari2 mkn megi ..
lama2 muka pown jadi megi ..
hahahaha ...
betol ark ..
aku tak tahu nk buat apa hari nie ..
owg laen sibuk ngn pakwe masing2 ..
de yg gayut la ..
msg la ..
aku nie ...
urmmmmm ..
hampeh ...
but xpew la ..
yg mamat aku cite 2 ..
aku juzt nk kwn jew la ngn dye ..
mmg aku syg at dye but dye mcm bnyk peminat jew ..
uh !
nnti lg bikin hati aku nie panas kn ..
gggggrrrrrrrrrrrr ...
bek aku kwn jew ..
klw de jodoh xkemana kan ...
sabar kn separuh dari iman ..
huhuhu ..
ye la sapew la aku nie ..
nk mengubah takdirkn ..
aku terima dengan hati yg ikhlas ... :)

#senyum xperlu kata apa2 .. :)

No comments:

Post a Comment